نقد و بررسی Huawei P8
شرکت «هوآوی» (Huawei) فعالیتاش در حوزهی گوشیهای همراه را در سال 2010 بهطور رسمی آغاز کرد. شاید محصولات این شرکت دیرتر از بقیهی رقبا وارد بازار گوشیهای هوشمند شده باشند، اما در مقایسه با رقبا، یک برتری دارند؛ برتری که توجه عموم خریداران را بهخود جلب میکند. قیمت پایینتر محصولات را میتوان رمز موفقیت شرکت هوآوی در این 5 سال دانست.
شاید سالها پیش نام هوآوی در صنعت گوشیهای همراه برای کمتر کسی آشنا بود؛ اما امروز اکثر کاربران دنبال این هستند که بدانند هوآوی کی گوشیهای جدیدش را معرفی میکند؛ دقیقا مثل اتفاقی که برای سایر برندهای مطرح افتاده است. این علاقه بهاندازهای زیاد شده که حتی کاربران علاقه دارند بدانند مشخصات سختافزاری پرچمدار بعدی این شرکت چیست و چطور قصد دارند به مصاف سیار رقبا برود. پیش از این شرکت هوآوی فقط در بازار چین فعالیت داشت. اما چندی است که پا را فراتر از مرزهای این کشور گذاشته و قصد جهانی شدن دارد. با سیاستهای جدید این شرکت باقی کشورهای آسیایی و حتی آمریکا هم به لیست بازارهای مقصد برای گوشیهای هوآوی اضافه شدهاند.